יום חמישי, 28 במרץ 2019

מערכות ישיבה מעור איטלקי

בחירה נכונה של חומרי גלם עבור מערכות ישיבה תסייע להפיק מהן מקסימום תועלת. בניגוד לרהיטים אחרים בבית, יש לקחת בחשבון את השימוש האינטנסיבי במערכות ישיבה ואת העובדה שהן מוחלפות אחת לכמה שנים בלבד. בנוסף, מערכות ישיבה שמיוצרות מחומרי גלם מתאימים יכולות לשמש בעלי משרדים, בתי מלון ומוסדות ציבור.

למה לבחור עור איטלקי?

מערכות ישיבה מעור איטלקי הן נכון להיום הפתרון האידיאלי והמומלץ על ידי מעצבי פנים ואנשי מקצוע. העור האיטלקי מיובא מארץ המגף והוא נבדק בקפידה לפני השימוש בו במערכות ישיבה. בנוסף, יש לפחות 3 יתרונות של מערכות ישיבה כאלו:

א. עמידות – מערכות ישיבה מעור איטלקי עמידות בהשוואה לכל אלטרנטיבה אחרת. בעזרת העור האיטלקי אפשר להמשיך להשתמש במערכות הישיבה לאורך זמן, באופן רצוף וללא צורך בהוצאות נוספות. מערכות הישיבה עמידות גם במהלך שימוש משפחתי והן מתאימות למקומות שבהם יש תנועה ערה של לקוחות, עובדים, ספקים, קולגות או שותפים עסקיים.

ב. יופי ויוקרה – מערכות ישיבה מעור איטלקי גם נחשבות אקסקלוסיביות. העור האיטלקי מרשים במבט חיצוני והוא הרבה יותר יפה מהעור הרגיל. בעזרת עור איטלקי ניתן לייצר מערכות ישיבה בהתאמה אישית ולהבטיח מענה אידיאלי עבור הצרכים של הלקוחות וקהל היעד.


ג. קל לניקיון – מבחינה פרקטית, עדיף להשתמש בעור איטלקי כדי לייצר מערכות ישיבה. אלו מערכות ישיבה שקל מאוד לנקות והן לא דורשות שום סוג של מאמץ. בעזרת עור איטלקי ניתן להגן על מערכות הישיבה מפני שחיקה ובלאי, לנקות אותן במהירות גם אחרי הצטברות כתמים ולמנוע ספיגת לכלוך.

איך בוחרים עור איטלקי לייצור מערכות ישיבה?

כמובן שלא כל סוג של עור איטלקי מבטיח את היתרונות לעיל ושצריך לבחור אותו בקפידה. בשביל לעשות זאת רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע, להגיע לאולמות התצוגה ולבדוק את המפרט הטכני המלא. בנוסף, יש להשוות בין מחירי עור איטלקי ולבדוק כיצד חומר הגלם משפיע על המחיר הסופי של מערכת הישיבה. כך ניתן לבחור את העור האיטלקי שמתאים למערכות ישיבה מסוימות וליהנות מעמידות, יופי ותחזוקה נוחה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה